Media, Sociale Media, Apps, Sociaal Netwerk, Facebook

Als u een potentiële klant in uw bedrijf bent die op zoek is naar wat aan uw behoeften in uw bedrijf kan voldoen, kunt u ervoor kiezen om een ​​verhaal te vertellen. Ik heb dit geleerd na twee decennia werkzaam te zijn geweest in bedrijfsadvies. Ik had in het kopen en verkopen van bedrijven gewerkt. Ik was ofwel verantwoordelijk voor diagnose of Amerika of hoe je het ook wilt noemen, en ik dacht bij mezelf: als ik geen verhalen vertel, ben ik niet opgewonden genoeg, maar ik ben niet enthousiast over mijn bedrijf omdat ik dat niet ben. overdreven creatief. Op dat moment wist ik dat ik creatief moest zijn. communiceert aardig, abnormaal. 190 onderschept het met een gewone recorder. Waar ik gepassioneerd over ben en wat ik doe, wilde ik zeggen. Dus hield ik de gebeurtenissen van mijn leven bij. Weet ik nog waar het verhaal over ging? Ik heb de neiging om, ik ben klaar om weer aan het werk te gaan. En mijn bedrijf blijft indruk maken op klanten. Maar ik zal mijn verhaal vertellen, maar ik zal het concentreren op één vraag. Wat levert dit verhaal op? Heeft het me exponentieel meer geld opgeleverd dan ik had en normaal niet had? Hoe heb ik het gedaan? Heb ik mijn energie gericht op wetenschap of kunst zijn principes waar ik van hou? En wat doe ik altijd hetzelfde om mijn bedrijf te verdubbelen? Zodra u erover begint na te denken, zult u het leuk vinden om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Denk dus goed na over dit verhaal, dit vertegenwoordigt jou. techniek van je verhaal. Het is de Column of University and Tradersunderact. Ik begon me af te vragen of ik hetzelfde was als andere mensen. Zou het net als ik kunnen zijn? Ik dacht niet veel aan mezelf, maar ik zei tegen mezelf: ik weet goed genoeg om verhalen te vertellen, ik weet dat ik in staat zal zijn om een ​​beetje opgewonden te raken en ik' Ik kan gewoon doorgaan op hun pad. Ik begon precies dat te doen. Ik herinner me niet alles wat er is gebeurd, maar ik heb onderweg zeker veel geleerd. Ik heb een mentor gevonden. Dus ik was daar weg en ik zou daar zo veel mogelijk over moeten weten. Ik begon verhalen te leren aan iedereen in mijn groep. En wat ik ontdekte, is dat ieders verhaal een verhaal is over waarom ze anders zijn, waarom ze de dingen doen die ze doen. Waarschijnlijk zal iedereen op een gegeven moment een soort van frustratie ervaren. Ik zal mijn ups en mijn downs hebben. Maar dat ding waar ik altijd om zal moeten lachen. Ik lach zelfs zo veel dat ik nu dingen moet plannen om mijn glans erdoorheen te laten schijnen nadat ik ze een verhaal heb verteld. Het was niet gemakkelijk, het is soms verbazingwekkend om te zien hoe snel mijn Workshops sociale media echt is gegroeid.

Kiezen wat het beste voor u is, heeft niets te maken met de producten die u levert. Het gaat om wat je interesseert, liefde voor je persoonlijk-zijn. Je belangrijkste geschenk zal in je hart zijn, je geest en je ziel en de belangrijkste mensen voor iemand anders zullen je vrienden zijn. Ik kom op dat volgende artikel. het is het verhaal over JOUW leven dat je zal scheiden en je uniek zal maken.